czwartek, 7 stycznia 2016

Sałatka ryżowa ze szpinakiem i cieciorką

Przygody z cieciorką ciąg dalszy. Tym razem w wersji sałatkowej. Polecam!







Składniki:
- 100 g ryżu (u mnie Basmanti)
- 1 puszka cieciorki
- 3 garście szpinaku baby
- 0,5 czerwonej papryki
- ok. 4 ogórki konserwowe lub kiszone
- opcjonalnie: prażone pestki dyni do posypania
Dressing:
- 1-1,5 łyżki startego imbiru
- 2 łyżki sosu sojowego bezglutenowego
- 1 łyżka oliwy
- 1 łyżeczka octu balsamicznego
- sól, pieprz

Przygotowanie:
Ryż ugotowałam zgodnie z opisem na opakowaniu i ostudziłam. Cieciorkę odsączyłam i umieściłam w misce. Dodałam pokrojony szpinak, ogórki i paprykę oraz ostudzony ryż. Wymieszałam.

Składniki sosu połączyłam w miseczce i polałam nim sałatkę. Posypałam prażonymi pestkami dyni.




Brak komentarzy: