piątek, 30 października 2015

Curry z cukinią i papryką

Bardzo lubię podsmażane warzywa w pomidorach i do tego ryż. Dawno jednak nie jadłam takiego obiadu. Dzisiaj wykorzystałam warzywa znajdujące się w mojej lodówce i przyrządziłam takie danie:




Składniki:
- 1 średnia cukinia
- 1 papryka
- 3 ząbki czosnku
- kilkanaście oliwek
- kilka suszonych pomidorków
- pół puszki kukurydzy
- puszka pomidorów
- 2 łyżki oliwy
- 1 łyżeczka curry
- 2 łyżeczki słodkiej papryki, ew. ostra papryka
- 1 łyżeczka soli
- szczypta pieprzu
- bazylia, oregano – wedle gustu

Przygotowanie:

Na patelni podgrzałam oliwę i usmażyłam na niej starty czosnek, dodałam curry i słodką paprykę. Pokroiłam cukinię i paprykę, podsmażyłam razem z czosnkiem. Następnie dodałam kukurydzę, oliwki i pokrojone suszone pomidorki. Smażyłam razem kilka minut. Potem dodałam pomidory z puszki i chwilę razem dusiłam. Posoliłam, popieprzyłam i dodałam bazylię i oregano. Potrawa gotowa. Najlepiej smakuje z ryżem.

Brak komentarzy: