czwartek, 3 grudnia 2015

Krem z brokułu i rukoli wg Anny Lewandowskiej

Jakiś czas temu do ręki wpadła mi książka pt. "Żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską". Wykorzystałam już kilka przepisów z tej książki w swojej kuchni. Nie każda potrawa udała się. Jednak do tych smaczniejszych mogę zaliczyć na pewno krem z brokułu i rukoli.





Składniki:
- 2 szklanki rukoli
- brokuł
- cebula
- 2 ząbki czosnku
- 2 marchewki
- ½ selera ( u mnie pietruszka – korzeń)
- olej kokosowy
- kilka migdałów (u mnie prażone płatki migdałowe)
- kminek, sól, kurkuma, pieprz

Przygotowanie:

Pół cebuli pokroiłam w kostkę. Czosnek starłam na tarce i razem z cebulą usmażyłam na oleju kokosowym, a następnie przykryłam patelnię pokrywką i poddusiłam razem 2-3 minuty. Brokuł, marchew i pietruszkę umyłam, obrałam i pokroiłam na mniejsze kawałki. Warzywa włożyłam do garnka i zalałam wodą. Dodałam cebulę i ugotowałam. Do ugotowanych warzyw dodałam przyprawy, usmażoną cebulę z czosnkiem oraz rukolę i wszystko razem zmiksowałam. Gotowałam kolejne 3 minuty. Zupę na talerzu posypałam prażonymi płatkami migdałowymi.



Brak komentarzy: