wtorek, 3 listopada 2015

Ciastka dyniowe z pomarańczową nutą

Odkryłam w tym roku dynię i tak ją polubiłam, że każdy posiłek mogłabym jeść z nią w roli głównej. Tym razem miałam ochotę na ciasteczka z dynią.



Składniki:
- 1 szklanka musy z dyni Hokkaido
- 1 szklanka mąki kokosowej
- 1 szklanka mąki orzechowej lub migdałowej
- starta skórka z 1 pomarańczy
- sok z 1 pomarańczy
- 2 łyżeczki cynamonu
- 0,5 szklanki cukru trzcinowego

Przygotowanie:
Upiekłam dynię (około 40-60 minut w 200 stopniach), obrałam i zmiksowałam. W jednej misce wymieszałam mąkę kokosową z orzechową, cukrem i cynamonem. W drugiej misce wymieszałam startą skórkę z pomarańczy, sok pomarańczowy i mus z dyni. Następnie połączyłam zawartość obu misek. Z ciasta robiłam kulki, a następnie spłaszczałam i układałam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Ciastka piekłam 30 minut w 100 stopniach.


Brak komentarzy: