wtorek, 3 listopada 2015

Makaron z łososiem i brokułami

Coś mnie podkusiło i kupiłam łososia w puszce. Jak już kupiłam, to zaczęłam się zastanawiać, w jakiej potrawie go zjeść. Tak o to powstał pomysł na makaron z łososiem i brokułami.





Składniki:
- 0,5 opakowania makaronu muszle lub innego
- 1 mały lub 0,5 pół dużego brokuła
- 2 pomidory
- 1 mała cebula
- 1 puszka łososia w kawałkach
- 1 łyżka oliwy

Przygotowanie:

Makaron ugotowałam al dente w osolonej wodzie. Brokuły podzieliłam na małe różyczki i ugotowałam na parze. Na patelni podsmażyłam pokrojoną w piórka cebulę. Jak cebula się smażyła, sparzyłam i obrałam ze skóry pomidory. Następnie pokroiłam je w kostkę i dodałam do cebuli. Chwilę razem smażyłam i dodałam brokuły i łososia. Dusiłam razem aż pomidory puściły sok. Na koniec dodałam makaron i wszystko razem wymieszałam. Z podanych składników wychodzą 2 spore porcje.

Brak komentarzy: