czwartek, 12 listopada 2015

Pasta z awokado

Dzisiaj proponuję na śniadanie kanapki z pełnoziarnistego chleba na zakwasie z pastą z awokado.

Awokado jest pełne nienasyconych tłuszczów. Ponadto zawiera pełnowartościowe białko, witaminy C, E, K, H, PP oraz z grupy B, karoteny a także kwas foliowy, potas, miedź i błonnik. Dlatego warto je jeść.






Składniki:
- 1 dojrzałe awokado
- 1-2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
- 10-15 oliwek
- sól, pieprz

Przygotowanie:

Awokado przekroiłam na pół, wyjęłam pestkę i wydrążyłam miąższ łyżką. W miseczce rozgniotłam awokado widelcem. Jeśli lubicie zupełnie gładkie pasty, to lepiej zmiksować awokado. Następnie dodałam koncentrat pomidorowy i wymieszałam. Oliwki pokroiłam na cienkie plasterki i połączyłam z pastą. Doprawiłam szczyptą soli i pieprzu.



Brak komentarzy: