czwartek, 26 listopada 2015

Sałatka egzotyczna z rukolą i sosem sezamowym

Stwierdzam, że dzięki temu blogowi i wymyślaniu przepisów odkrywam świat nieznanych mi dotąd smaków. Ponadto przestaję być leniwa w kuchni i nie przygotowuję tylko starych sprawdzonych dań, ale kombinuję, odkrywam w sobie kreatywność. Choćby dlatego cieszę się, że zaczęłam pisać...



Składniki na 1 porcję:
- garść rukoli
- 0,5 owocu kaki
- 1-2 plastry ananasa
- 1 łyżeczka pasty sezamowej Tahini
- szczypta soli

Przygotowanie:
Rukolę ułożyłam na talerzu. Kaki i ananasa obrałam i pokroiłam na kawałki. 1/3 ilości kaki odłożyłam. Pozostałe owoce położyłam na rukoli.
Do wysokiego naczynia włożyłam odłożone kaki, pastę sezamową i szczyptę soli. Zmiksowałam na gładki sos i polałam nim sałatkę.
Robiąc tę sałatkę nie wiedziałam do końca, jaki będzie efekt. Pierwszy raz użyłam Tahini do sałatki. W każdym razie sałatka była bardzo smaczna i żałowałam, że zrobiłam jej tak mało. Dodam, że jest dość słodka i może być również podawana na deser.



Brak komentarzy: