środa, 4 listopada 2015

Sałatka ananasowo-pomarańczowa

Nagły impuls w sklepie (a może promocja :-)) i w moim koszyku wylądował ananas. W domu zastanawiałam się, co by tu z niego przyrządzić. Jak już moje dzieci zjadły połowę pomyślałam, że zrobię sałatkę owocową. To był świetny pomysł.






Składniki:
- 2 plastry ananasa
- 0,5 pomarańczy
- 2 łyżki jagód goji
- 2 łyżki rodzynek
- 5 daktyli
- 2 łyżki wiórków kokosowych
- 2 łyżki nerkowców

Przygotowanie:

Jagody goji namoczyłam w ciepłej wodzie na 10 minut. Wiórki kokosowe uprażyłam na suchej patelni. Obrałam plastry ananasa i pokroiłam na kawałki. Obrałam pomarańczę, usunęłam błony i pokroiłam na kawałki. Pokroiłam daktyle. Wymieszałam w misce ananasa, pomarańcze, odsączone jagody goji, rodzynki, daktyle i pokruszone nerkowce. Sałatkę posypałam wiórkami kokosowymi. Smacznego!


Brak komentarzy: